TAKK TIL VÅRE STØTTESPELARAR:

Aurland kommune

Ingrid Askvik (1985) tok avgangseksamen i teaterregi i 2015 ved Teaterhøgskolen i Amsterdam, Amsterdamse Hogeschool van der Kunsten. Hennar arbeid er i si kjerne interdisiplinert, og musikk speler alltid ei stor rolle. 

Ingrid har brei erfaring frå å jobbe stedspesifikt, og våren 2019 regisserte og produserte ho forestillinga SKOG, som hadde si premiere i ei tømmerstove på Hadeland. SKOG er første forestilling i triologien SKOG/HAV/FJELL. 

 

Saman med komponinst og lydkunstnar Felipe Noriega har ho utviklet fleire musikalske objektteaterforestillinger på location, som De verbeelde stad (2016) for Over het ij Festival og SMELT (2017) for Cafe theater festival Utrecht. Hausten 2018 laga dei SKVULP, ein objekt-opera for babyar på DNS i Bergen. 

 

September 2019 har Ingrid regi på Adele Hugo av Cinzia Nistico - ein opera for ei stemme, elektronika og 16 mm prosjektorar. Operaen skal spelast under Fringe Festivalen i Amsterdam. I november 2018 hadde kammeroperaen Madam Koo av Askvik og komponist Meric Artac premiere i Amsterdam, og i 2014 hadde Askvik regi på ICARUS, ein nyskriven opera av komponist Evelin Seppar.

 

Saman med kordirigent Arild Rohde har ho utvikla fleire konseptuelle konsertforestillinger med kor. Våren 2019 laga Askvik og Rohde korforestillinga LoveHurts med Seim songkor og hausten 2019 jobbar dei saman med vokalensemblet Tabula Rasa om ein kirkekonsert rundt krigsminner i Hordaland. Tidlegare har dei laga forestillinger som Back to the future (2016) og We could be heroes (2017) med det nederlandske mannskoret de.fundo, og Gegen dem krieg (2018) med kammerkoret Decamerone. 

 

 

Mari Askvik (1988) har ein master i opera frå Operahøgskolen i Oslo og ein bachelor i klassisk song og opera frå Opera-høgskolen i Oslo, Norges Musikkhøgskole og Griegakademiet i Bergen. 

 

Solistengasjementa hennar i 2019 inkluderer Leçons de Ténèbres by Charpentier med L’État Libre de Neige i Bremen, rolla som Hans i Hans og Grete av Humperdinck, Himmelfarts-oratoriet av Bach i Oslo Domkirke, Grosse Orgelsolomesse av Haydn i Uddevalla, Mozart's Requiem i Ås og Kragerø, H-mollmessen av Bach i Bergen Domkirke  og Juleoratoriet av Bach i Nidarosdomen med Trondheim Symfoniorkester.

Sesongen 2017/ 2018 gjesta ho Theater Freiburg i forestillinga 

GENIA (Seppar/Dobewall), medan ho tok turen attende til Operaen i Kristiansund og RingsakerOperaen  i rollene som Mercédès i Carmen av Bizet, Lola i Cavalleria Rusticana av Mascagni og 2. Heks i Dido og Aneas av Purcell. Sommaren 2017 var ho engasjert av Opera Østfold som 2.dame i Tryllefløyten av Mozart på Fredriksten Festning.

 

Ho har medverka i nyskrevne verk som ICARUS av Evelin Seppar ved Conservatorium van Amsterdam (2014) og Ad Undas – Solaris Korrigert av Øyvind Mæland på Den Norske Opera & Ballett (2013). I november 2016 gjesta ho Masque Kammeropera i deira oppsetjing av Nouvelles Aventures av Ligeti. 

 

Mari gjer også jamnleg konsertar med innslag av norsk folkemusikk, og då spelsielt norske folketonesalmer. I februar 2019 slapp ho ein CD kalla Of Light And Dust (LAWO Classics) saman med Kammerkoret NOVA og dirigentane Yuval Weinberg og Tore Erik Mohn med blant anna dette repertoaret. 

 

Ho er fast songar i Det Norske Solistkor og medlem av tidligmusikkensemblet Christian IV's Vokalensemble i København.